Elérjük azokat is, akiket más nem tud. A digitális reklám világa gyorsan változik, de egy dolog biztos: a jövő a programmatic médiavásárlásé. Ez azt jelenti, hogy hirdetései automatikusan, valós időben jelennek meg – ott és akkor, ahol a legnagyobb hatást érhetik el.
A globális programmatic piac mérete 2024-ben megközelítette a 600 milliárd USD-t, és 2025-re várhatóan meghaladja a 700 milliárd USD-t. A display hirdetések 90%-át már programmatic módon vásárolják világszerte, különösen az USA-ban, az Egyesült Királyságban és Nyugat-Európában.
például CTV (Connected TV – prémium online videós felületeken, vagy mobil- és konzoljátékokon belül (in-gaming), ahol a célcsoport figyelme már máshol összpontosul.
Programmatic DOOH (Digital Out of Home) megjelenésekkel digitális közterületi kijelzőkön is jelen lehetünk – plázákban, metróaluljárókban, pályaudvarokon, vagy frekventált városi helyszíneken – időjárás, napszak vagy helyszín alapján célzott kreatívokkal.
a kampány automatizálás és a valós idejű licitrendszer a legrelevánsabb megjelenést minden egyes hirdetésre
adatokra épülő célzás, retargetálás, big data elemzéssel finomhangoljuk a kampányokat.
programmatic hirdetésbiztonsági eszközök garantálják, hogy a hirdetések csak biztonságos és értékes környezetben jelenjenek meg.
Spotify, Deezer, podcast hálózatok
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do tempor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do tempor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do tempor
örömmel fogadunk új kihívásokat